Sivut

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

hiljaiseloa

Täällä taas! Meil ei oo ollu nettii nyt tosi pitkään aikaan niin en oo päässy kirjottamaan.

Tän aikana kun en oo kirjottanu paljoo on ehtiny tapahtuu tosi paljon kaikkee. Jessicalla on kolmatta kertaa korvatulehdus lyhyes ajassa, mä alotin pienen pienen harrastuksen siit tosi voin kertoo sit myöhemmin ja hain jopa taas opiskelee, mut saa nähdä pääsenkö opiskelee taas.
 Jos mä nyt pääsin opiskelee niin ois tosi kiva, mut samal pelottavaa. Jessica täytyis laittaa hoitoon ja hoitaa kaikki kela asiat. 

Mihin tää aika katoo? Mun pieni vauva täyttää 18. päivä vuoden! Mä en oo ees ehtiny suunnittelee juhlii, kauhee stressi niistäki. Hyvä et oon saanu kutsuttuu ihmisii silti. Tarkotuksena ois pitää megasyndet ,vaikkei Jessica viel ymmärrä niistä mitään. Teemana ois jotain tyttömäistä- vaaleenpunaist,pinkkii ja söpöä.
Lisäks mä teen ite kakun. Jos jollai jotain ideaa nii saa kyl ehdotella.

Tarjoiltavana ois lisäks joku suolaine piirakka ja muffinsseja.

Millaisia 1v. synttäreitä teillä on ?'Tai millasia haluisitte pitää?






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti