Sivut

tiistai 5. marraskuuta 2013

Eilinen,tänään, huomenna

Ennen kun menin kaverilleni Maijulle kenellä on itsellään 6kk vanha suloinen neiti Nelly (linkki blogiin)
oltiin käymässä mun isällä ja siellä Jessica ei suostunu nukkumaan yhtään,vaan kiukutteli kokoajan. Jessica päätti nukahtaa juuri ennen kuin saavuttiin Maijulle. 
Aluksi Jessica rupesi itkemään,mutta sitten kiinnostui Nellystä. Jessica hoivasi Nellyä, antoi leluja, silitteli ja muutenkin oli kiinnostunut hänestä. 
Mä sain  jutella rauhas Maijun kaa tyttöjen jutuista ja vauva-arjesta. Oli todella vapauttavaa saada jutella, KIITOS MAIJU!
 Aika meni liian nopeasti ja onnistuin vielä myöhästyy bussista. Jessica nukahti sit bussissa yöunille, eikä edes heränny ku tultiin kotiin. Haastavaa riisua neiti toppapuvusta,vaihtaa vaippa ilman että toinen heräis.

Tänään pitäisi käydä postissa, mutta T on iltavuorossa niin se ei pääse auttaa mua ja toi sade on huono asia kun meillä ei oo sadesuojaa. Niin ja Jessican kummitäti tulee pitkästä aikaa käymään meillä. 

Huomenna meillä on aamulla 10 aikaa tuubitus Jessicalle. Mua luonnollisesti jännittää hiukan miten menee, onhan oma lapsi kyseessä. T:n äiti onneks lupautu tulemaan mukaan. 

Ai niin ja en malta odottaa että nähdään muiden äitien kanssa myllyssä! Meinaan äittivauvaryhmää. Oon muutaman kanssa jutellu ja vaikuttavat aivan ihanilta ihmisiltä. 

1 kommentti: