Sivut

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Kuulumiset

Täällä taas!
Mulla on ollut kiirettä ni en oo ehtiny kirjoittaa yhtää mitää.
Mun pikkusisko joka on 2 -vuotias oli meil hoidos maanantaist keskiviikkoon. Aluks mua jännitti hirveesti miten tuun pärjää kahen muksun kaa mut kaikki meni hyvin.
 Mä ajattelin et se ois kovin vaikeet mennä kahen muksun kanssa bussilla ku toinen istuu rattais ja toine kävelee ite, mut ei se sen vaikeempaa ollu( bussiin nouseminen oli vaikeet ku bussikuskit ei laske niit bussei melkee ikinä). 
Lisäks mä kävin mammatapaamises muutaman muun mamman kaa ja kivaa oli. Jessica sattu olee ainut tyttö ku kaikil muil oli poika. 
Tänää me mennää T:n vanhempien kaa syömää ravintolaa ja jos sää sallii ni mennään käymää seikkailupuistos. 

Oisko teil mitää ideoita mistä postaan? Anyone??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti